Kundeservice-system

Et kundeservice-system kan hjelpe deg med å yte best mulig kundeservice slik at du kan beholde en størst mulig andel av kundene dine. Det er jo ofte slik at det er billigere å beholde eksisterende kunder enn å skaffe nye. Med det unike kundekortsystemet til Nextcom vil dine ansatte ha all den informasjonen de trenger om kunden samlet på en plass. Dette vil effektivisere arbeidet, men også gi et profesjonelt og helhetlig inntrykk til kunden. Systemet inneholder også nyttige funksjoner som sentralbordløsning, besøkssystem, og muligheter for å kommunisere enkelt via SMS, e-post og chat fra webside.

Kundeservice-systemet er en modul av customer relationship management (CRM) som kan tilpasses og integreres med allerede eksisterende systemer. Ta kontakt med oss for mer informasjon!


006_service_002

Registrering med besøkssystem

Besøksportalen gjør at selgere, håndverkere, leveransepersonell, og andre som skal innom bedriften din, kan registrere at de har kommet uten at du trenger en bemannet resepsjon.

Ved å bruke mobilen, kan de legge igjen informasjon om hvem de skal besøke, og hvorfor de er der. Når de er ferdige, kan de legge igjen et notat som du får i loggen til besøkssystemet. Da vet du alltid hvem som har vært innom, og eventuelt hva som må gjøres videre, selv om du var opptatt med andre ting i løpet av dagen. Se video av besøksportalen her!

Profesjonell sentralbordløsning

Sentralbordløsningen er for mellomstore og store bedrifter med pågang fra kunder som krever ekstra hjelp til å fordele tilstrømmingen. Du får sentralbordfunksjonaliteter som talebeskjed, velkomsthilsen (IVR), menyvalg, køfunksjonalitet med statistikk, tidsdirigering, viderekobling, opptak og medlytt/innlytt til opplæringsbruk.

Kundeservice i system

Ved å benytte vårt unike kundekortsystem settes all inn- og utgående kundeservice i system, noe som vil minimalisere tidsforbruk, menneskelig feil og en optimalisering av kundehenvendelsene som gir en unik opplevelse for kunden. Du kan selv enkelt forhåndsdefinere, eller gruppere hva henvendelsene gjelder, hva utfordringene er, og hvordan hver henvendelse skal håndteres i praksis.

I tillegg kan alle kundehendvendelser struktureres slik at du selv kan bygge opp en egen kunnskapsdatabase som kundene dine kan bruke til selvhjelp.

Snakk med kundene der de er

– SMS: Får du ikke tak i kunden din pr. telefon, kan du sende melding direkte til kunden på SMS. Ved svar vil du få varsel om dette, og kunne svare i et eget vindu hvor SMS-historikken vises.
– E-post: Systemet gjenkjenner svar på e-post du har sendt ut tidligere. Den varsler deg spesielt om disse e-postene slik at du kan svare umiddelbart.
– Web-chat: Kunden kan velge å bruke chat på websidene dine. Der er det første ledige konsulent som besvarer forespørslene fortløpende.

Kundeservice-modulen er en del av customer relationship management systemet til Nextcom. Det kan også leveres som en del av et større enterprise resource planning system.


Er du interessert i lære mer om kundeservice-systemet! Kontakt oss her!

Noen av våre fornøyde kunder:


Send kodeord CRM til 2077 for en uforpliktende gratis gjennomgang av våre produkter




Firmanavn: Kontaktperson: E-post adr.: Mobilnummer: Kommentar:


KONTAKT OSS

Har du spørsmål, ønsker demo/gjennomgang
eller bare å komme i dialog?

Fyll ut skjema eller send CRM til 2077

Nextcom Evolution AS
Hangarveien 21
3241 Sandefjord
post@nextcom.no
+47 33 61 22 10




Få tyngden til å utvikle gode og engasjerende kunderelasjoner med en plattform som vokser med deg.


Fleksibelt til å møte dine unike behov
Verktøy til å utvikle, vedlikeholde og øke eksisterende og fremtidig kunderelasjoner
Ytelse og skalerbarhet for å støtte din vekst
Funksjoner, støtte og ressurser som drivstoff til din suksess