Optimalisert for callcenter

Nextcom salgs CRM er optimalisert for salgsteam og kundesenter i alle størrelser.

Med Nextcom salgs CRM forenkler du salgsprosessen slik at selgerne får mer tid til å kontakte leads. CRM-systemet øker effektiviteten til hver enkelt selger, skaper flyt i hele salgsprosessen og gir økt lønnsomhet for bedriften. I tillegg gir det en bedre opplevelse for kunden. Vi kan skreddersy verktøyet ut i fra dine behov.

«Nextcom CRM forenkler hverdagen til selgerne og sikrer at vi kan fokusere på kunden. Systemet er oversiktlig, fleksibelt og enkelt for selgerne å bruke. Man kan ringe fra hvor som helst, så lenge man har en PC og internettilgang. Da er det bare å logge på og sette i gang.

I tillegg får vi alltid rask respons fra Nextcom, ved henvendelser.»

Gitte Aurstad, daglig leder Amedia Forbrukersalg AS

Se flere referanser

Predictive dialer

Denne funksjonen reduserer tiden en konsulent taper på ubesvarte anrop. Systemet kan konfigureres til automatisk å ringe flere kunder samtidig, og samtalen settes til en ledig konsulent når en kunde tar telefonen.

Enkel listehåndtering, oppdaterte og lett tilgjengelige salgsrapporter

Du kan enkelt implementere og fordele kontaktlister til enkeltpersoner eller team. Listene kan segmenteres. Systemet har en enkel og fleksibel rapporteringsløsning der du ser aktivitetsoversikt som tidsbruk, hendelser, tilbud, hitrate etc. Du får resultatstatistikk for salg, provisjon per konsulent, team og avdeling.

Integrert telefoni, epost og sms

All kommunikasjon med kunden gjøres direkte i systemet. Dette sparer konsulenten for tid og gir mer flyt i hverdagen. Kommunikasjonen arkiveres automatisk i kundekortet.

Ta kontakt for gratis demo

Kontakt oss