SmartService

Nextcom SmartService gir flere fornøyde kunder. Systemet hjelper deg til å yte best mulig kundeservice, og gir et profesjonelt og seriøst inntrykk.

I vårt system er all kundeinformasjon samlet i et oversiktlig kundekort, som automatisk kommer opp ved inngående eller utgående samtaler. Kontakten blir mer personlig, og kunden får en bedre opplevelse. Nextcom SmartService har nyttige funksjoner som sentralbordløsning, besøkssystem, og kommunikasjon via SMS og e-post. Systemet kan skreddersys ut i fra dine behov.

Prøv systemet gratis

Moderne og nyttig funksjonalitet

360-graders oversikt over kunden i ett kundekort

Kundekortet gir en totaloversikt over kunden i én og samme visning. Systemet foreslår automatisk neste oppfølging, basert på tidligere kommunikasjon med kunden.

Kundeundersøkelser

Mål kundetilfredshet ved å automatisk sende ut undersøkelser etter kontakt med konsulenten.

Integrert telefoni, epost og SMS

All kommunikasjon med kunden gjøres direkte i systemet. Dette sparer konsulenten for tid og gir mer flyt i hverdagen. All kommunikasjon arkiveres automatisk i kundekortet.

Registrering av henvendelser og ruting

Nye henvendelser rutes automatisk til kundeansvarlig og registreres i kundekortet. Ved henvendelser fra nye kunder opprettes et nytt kundekort helt automatisk.

GDPR

Denne funksjonen gir full oversikt over alle persondata og forenkler administrasjon forpliktelser som følge av GDPR (Samtykker, persondata, anonymisering og sletting).

Kontakt oss