Stålkontroll i salgsleddet

Nextcom sitt system har gitt oss stålkontroll og ro i en sterk vekstperiode – og samtidig sørget for god ivaretakelse av våre kunder.

Nextcom sitt system har gitt oss stålkontroll og ro i en sterk vekstperiode – og samtidig sørget for god ivaretakelse av våre kunder.

Jens Hetland, NextGenTel
Prøv systemet gratis

Stålkontroll i salgsleddet

– På mange måter var Nextcom CRM sitt salgsverktøy en revolusjon på den måten at vi fikk kontroll i salgsleddet, sier direktør for produkt og prosjekt i NextGenTel (tidligere Telio), Jens Hetland.

Vokste i rekordfart

– I 2011 var selskapet i sterk vekst. På få måneder vokste vi fra 30 til 80 selgere. Vi var avhengig av et system som kunne takle veksten, gi oss kontroll og samtidig sørge for at kundene ble godt ivaretatt. Nextcom sitt system ga oss oversikt og ro, sier han.

Bedre kundeservice

–  Vi var også avhengig av at våre underleverandører hadde rutiner for kundehåndteringen i kontakt med våre kunder. For oss betyr kundeservice alt. At Nextcom kunne skreddersy et CRM-system som også tok vare på kundene våre, var helt perfekt, sier Hetland.

Lite selskap – stor hjelp

Med årene har produktet utviklet seg i takt med nye krav og spesifikasjoner fra NextGenTel.

– CRM-systemet til Nextcom er såpass enkelt og selvforklarende at det er sjelden vi trenger hjelp. Men de gangene vi trenger forbedringer i systemet og har bruk for nye funksjoner, er Nextcom gode til å spille ideer med, og raske til å løse problemene våre. De er også like effektive og hands-on som de var i starten da jeg tok kontakt med dem, avslutter Hetland.

Stålkontroll i salgsleddet

Nextcom sitt system har gitt oss stålkontroll og ro i en sterk vekstperiode – og samtidig sørget for god ivaretakelse av våre kunder.

Jens Hetland, NextGenTel

– På mange måter var Nextcom CRM sitt salgsverktøy en revolusjon på den måten at vi fikk kontroll i salgsleddet, sier direktør for produkt og prosjekt i NextGenTel (tidligere Telio), Jens Hetland.

Vokste i rekordfart

– I 2011 var selskapet i sterk vekst. På få måneder vokste vi fra 30 til 80 selgere. Vi var avhengig av et system som kunne takle veksten, gi oss kontroll og samtidig sørge for at kundene ble godt ivaretatt. Nextcom sitt system ga oss oversikt og ro, sier han.

Bedre kundeservice

–  Vi var også avhengig av at våre underleverandører hadde rutiner for kundehåndteringen i kontakt med våre kunder. For oss betyr kundeservice alt. At Nextcom kunne skreddersy et CRM-system som også tok vare på kundene våre, var helt perfekt, sier Hetland.

Lite selskap – stor hjelp

Med årene har produktet utviklet seg i takt med nye krav og spesifikasjoner fra NextGenTel.

– CRM-systemet til Nextcom er såpass enkelt og selvforklarende at det er sjelden vi trenger hjelp. Men de gangene vi trenger forbedringer i systemet og har bruk for nye funksjoner, er Nextcom gode til å spille ideer med, og raske til å løse problemene våre. De er også like effektive og hands-on som de var i starten da jeg tok kontakt med dem, avslutter Hetland.