Ett system til hele bedriften

Nextcom syr sammen hele puslespillet i ett system. Det gjør hverdagen veldig enkel for oss

Nextcom syr sammen hele puslespillet i ett system. Det gjør hverdagen veldig enkel for oss

Maria Laxheim, Reach.
Prøv systemet gratis

Ett system til hele bedriften

Fra å benytte en liten del av systemet i starten, har Reach i dag et komplett, skreddersydd system fra Nextcom – som inneholder alt fra kundebehandling og personal til økonomi. – Vi er imponert over Nextcom CRM sin komplette løsning, sier daglig leder i Maria Laxheim.

Reach tilbyr sine kunder samlede bladabonnement, så kalte “bladpakker” på populære titler til sine venterom, resepsjoner, personalrom o.l. Det er Bladpakken som eier selskapet.

Dekker alt

– Vi har testet flere CRM-system, men var ikke særlig fornøyde før vi begynte med Nextcom sitt system. En “kiosk-velter” som vi sier på vårt fagspråk (en nyhet som er så god at folk velter aviskiosker. Red anm), sier hun.

– Vi har 2500 kunder i Norge. Det er mange puslespillbiter som daglig må falle på plass. Bestillinger og avbestillinger kommer inn på telefon, sms og e-post. Regninger må sendes ut etc. Alt dette greier Nextcoms systemer å sy sammen i et bilde på PC-en. Det gjør hverdagen veldig enkel for oss alle i Reach, sier Laxheim.

Hun legger til at Reach fikk kontroll over egen økonomi og kundedatabasen deres da CRM-systemet fra Nextcom ble tatt i bruk. – Lønnsomheten er god, og kundene får utmerket service. Vi har hundre prosent tillit til de hyggelige og dyktige ansatte fra Sandefjord, sier Reach-sjefen.

Ett system til hele bedriften

Nextcom syr sammen hele puslespillet i ett system. Det gjør hverdagen veldig enkel for oss

Maria Laxheim, Reach.

Fra å benytte en liten del av systemet i starten, har Reach i dag et komplett, skreddersydd system fra Nextcom – som inneholder alt fra kundebehandling og personal til økonomi. – Vi er imponert over Nextcom CRM sin komplette løsning, sier daglig leder i Maria Laxheim.

Reach tilbyr sine kunder samlede bladabonnement, så kalte “bladpakker” på populære titler til sine venterom, resepsjoner, personalrom o.l. Det er Bladpakken som eier selskapet.

Dekker alt

– Vi har testet flere CRM-system, men var ikke særlig fornøyde før vi begynte med Nextcom sitt system. En “kiosk-velter” som vi sier på vårt fagspråk (en nyhet som er så god at folk velter aviskiosker. Red anm), sier hun.

– Vi har 2500 kunder i Norge. Det er mange puslespillbiter som daglig må falle på plass. Bestillinger og avbestillinger kommer inn på telefon, sms og e-post. Regninger må sendes ut etc. Alt dette greier Nextcoms systemer å sy sammen i et bilde på PC-en. Det gjør hverdagen veldig enkel for oss alle i Reach, sier Laxheim.

Hun legger til at Reach fikk kontroll over egen økonomi og kundedatabasen deres da CRM-systemet fra Nextcom ble tatt i bruk. – Lønnsomheten er god, og kundene får utmerket service. Vi har hundre prosent tillit til de hyggelige og dyktige ansatte fra Sandefjord, sier Reach-sjefen.