Tjente mer penger på effektivt salgsverktøy

Hverdagen blir enklere og mer effektiv når man har et suverent salgsverktøy. Konverteringsraten i salg økte fra 75 til 98% ved hjelp av Nextcom sitt system.

Hverdagen blir enklere og mer effektiv når man har et suverent salgsverktøy. Konverteringsraten i salg økte fra 75 til 98% ved hjelp av Nextcom sitt system.

Thomas Nordholm, Tele2.
Prøv systemet gratis

Tjente mer penger på effektivt salgsverktøy

Ved hjelp av Nextcom CRM sitt salgsverktøy fikk Tele2 opp konverteringsraten hos salgsavdelingen fra 75 til 98 prosent. – Hverdagen blir enklere og mer effektiv når man har et suverent salgsverktøy, sier head of sales i Tele2, Thomas Nordholm.

Skreddersydd og enkelt system

− Vi valgte Nextcom CRM fordi de hadde det beste salgsverktøyet i markedet til vårt bruk, som i tillegg kunne skreddersys og bygges på. Samtidig var systemet enkelt og selvforklarende å ta i bruk for våre selgere og underleverandører. Vi var fornøyd fra dag èn, sier Thomas Nordholm.

Kastet ut tidstyvene og økte inntektene

Et godt salgsverktøy skal ikke bare gi ledelsen kontroll på rapporter og salg, det skal også gjøre hverdagen enklere og mer effektiv for selgerne som skal bruke det, forteller Thomas. – Verktøyet skal være raskt å lære, det skal virke og gi gode rutiner for å unngå feil. Systemet kan i tillegg brukes både i salg og backoffice. Tidligere måtte vi veksle mellom flere systemer, det var frustrerende og tok mye tid.

Også underleverandører har tilgang til samme system, som gir en bedre provisjonskontroll og et bedre samarbeid.

Det nye salgssystemet bidro også til økt salg. – Måten salgstallene ble presentert på, har tilsynelatende skapt en salgskonkurranse som har gitt oss økt salg. Den så vi ikke komme, men det var selvsagt en gledelig bonus, sier Nordholm.

Personlig og god service

Nextcom har gitt oss personlig service, vært lydhøre og flinke til å ta våre innspill på alvor. Samtidig har de de vært gode til å utvikle systemet til vår fordel, sier Thomas Nordholm.

Tjente mer penger på effektivt salgsverktøy

Hverdagen blir enklere og mer effektiv når man har et suverent salgsverktøy. Konverteringsraten i salg økte fra 75 til 98% ved hjelp av Nextcom sitt system.

Thomas Nordholm, Tele2.

Ved hjelp av Nextcom CRM sitt salgsverktøy fikk Tele2 opp konverteringsraten hos salgsavdelingen fra 75 til 98 prosent. – Hverdagen blir enklere og mer effektiv når man har et suverent salgsverktøy, sier head of sales i Tele2, Thomas Nordholm.

Skreddersydd og enkelt system

− Vi valgte Nextcom CRM fordi de hadde det beste salgsverktøyet i markedet til vårt bruk, som i tillegg kunne skreddersys og bygges på. Samtidig var systemet enkelt og selvforklarende å ta i bruk for våre selgere og underleverandører. Vi var fornøyd fra dag èn, sier Thomas Nordholm.

Kastet ut tidstyvene og økte inntektene

Et godt salgsverktøy skal ikke bare gi ledelsen kontroll på rapporter og salg, det skal også gjøre hverdagen enklere og mer effektiv for selgerne som skal bruke det, forteller Thomas. – Verktøyet skal være raskt å lære, det skal virke og gi gode rutiner for å unngå feil. Systemet kan i tillegg brukes både i salg og backoffice. Tidligere måtte vi veksle mellom flere systemer, det var frustrerende og tok mye tid.

Også underleverandører har tilgang til samme system, som gir en bedre provisjonskontroll og et bedre samarbeid.

Det nye salgssystemet bidro også til økt salg. – Måten salgstallene ble presentert på, har tilsynelatende skapt en salgskonkurranse som har gitt oss økt salg. Den så vi ikke komme, men det var selvsagt en gledelig bonus, sier Nordholm.

Personlig og god service

Nextcom har gitt oss personlig service, vært lydhøre og flinke til å ta våre innspill på alvor. Samtidig har de de vært gode til å utvikle systemet til vår fordel, sier Thomas Nordholm.