Nextcom SmartService

Mange kunder opplever dårlig service. Kundebehandlere kjenner ikke kundens historikk, de spør om informasjon som kunden allerede har oppgitt, og verst av alt, de blir oppringt av selgere fra samme bedrift flere ganger.

I vårt system er all kundeinformasjon samlet i et oversiktlig kundekort, som automatisk kommer opp ved inngående eller utgående samtaler. Kundebehandlere har all kundeinformasjon ved fingertuppene, trenger ikke bry kunden med unødvendige spørsmål og kan gi raske svar. Kontakten blir mer personlig, og kunden får en bedre opplevelse. Systemet kan skreddersys ut i fra dine behov.

Prøv systemet gratis

Forbedret kundeservice

Kundekort

Gir totaloversikt over kunden i en og samme visning. Foreslår automatisk neste oppfølging basert på tidligere oppfølgingsmønstre.

Registrering av henvendelser og ruting

Nye henvendelser rutes automatisk til kundeansvarlig og registreres i kundekortet. Ved henvendelser fra nye kunder opprettes automatisk et nytt kundekort.

Integrert telefoni, SMS og epost

All kommunikasjon, inngående og utgående, gjøres fra ett system. Kobles automatisk opp mot kundekortet, slik at all historikk er samlet på et sted.

Kundeundersøkelser

Mål tilfredsheten ved å automatisk sende tilfredshetsundersøkelser til kunder etter kontakt med servicekonsulenten.

Selvhjelp

Vår AI-teknologi strukturerer alle kundehenvendelser slik at du selv kan bygge opp en kundedatabase som kundene kan bruke til selvhjelp.

Enklere arbeidshverdag

Oppgaver

Konsulenten kan planlegge oppgaver og få påminnelser i systemet, så ingenting glipper.

Oppgavelister

Systemet lar deg sette opp lister med arbeidsoppgaver, slik at du får maksimalt ut av dine ansatte.

Varslingssenter

Viktige oppdateringer kan vises på skjermen til alle konsulenter. Sikrer best mulig informasjonsflyt.

Full kontroll

Rapportering

Enkel og fleksibel rapporteringsløsning med detaljert aktivitetsoversikt (antall henvendelser håndtert, eposter, telefonsamtaler, web-chat etc.) for konsulenter, team og avdeling.

GDPR

Gir full oversikt over alle persondata og forenkler administrasjon av alle pliktene som settes under GDPR, rundt samtykker, utlevering av persondata, anonymisering og sletting.

Motiverte konsulenter

TV-rapportering

Motiverende statistikk (antall henvendelser, antall som venter, ventetid for person etc.) for team og avdeling kan vises på storskjerm.

Trening og testing

Utvikle og teste konsulentenes faglige, produkt- og systemkunnskap med et fleksibelt testsystem, samt bruk av opptak av samtaler og med-lytt for live-coaching.

Mål

Konsulenter, team og avdelinger kan kontinuerlig se sine prestasjoner mot mål som defineres av sine salgsledere.

Konkurranse

Ingenting motiverer vinnerskaller mer enn en salgskonkurranse! Nextcom gir deg muligheten til å enkelt lage og administrere flere typer konkurranse.