Om oss

I over 12 år har vi levert digitale salgsverktøy som bidrar til å øke effektivitet og lønnsomhet i bedrifter, nasjonalt og internasjonalt. Vi har samlet alt du trenger i én løsning, som er enkel å bruke – og skreddersydd for din bransje.

Vi har alltid ett mål for øyet, å gjøre hverdagen enklere og mer effektiv for våre kunder.

Vi har gjort det enklere å være effektiv

All informasjon i ett og samme system – skreddersydd for din bransje

Vi har jobbet tett på mange bransjer, og kjenner godt til ulike utfordringer og behov. Systemet er skreddersydd for deg som ønsker å effektivisere salg, koordinere salgsaktiviteter på tvers av salgskontorer – eller ønsker en optimal håndtering av kundeservice.

Mange tror at brukervennligheten reduseres proporsjonalt med antall funksjoner og kompleksitet. Det er ikke nødvendigvis sånn. Vi vet at folk vil ha det enkelt. Men ikke på bekostning av funksjonalitet. Derfor har vi laget et system som inneholder alt du trenger, som er enkelt å bruke. For dem som ønsker å bruke tiden sin på andre ting enn å samle og analysere data.

Du får økt effektivitet og full oversikt, og ikke minst, et system som er veldig lett å bruke – for alle parter.   

Korte avstander og tett på kunden

Nextcom holder til i Sandefjord, der systemet er utviklet og alle deler av organisasjonen jobber tett sammen. Det nyter kundene våre godt av. De korte linjene gjør oss smidige, raske og fleksible. En tett kundekontakt gjennom god dialog og tett oppfølging er en forutsetning for å forstå kundens behov og optimalisere systemet.

Oppe på et blunk!

Systemet implementeres raskt og kan enkelt integreres med andre systemer. Vi sørger for kjapp og god opplæring – slik at du er oppe på et blunk.