Slik får du et kundesystem tilpasset din bedrift
Når arbeidsdagen er hektisk, kan det føles som om systemene du bruker, jobber mot deg i stedet for å gjøre ting enklere. Hva om kundesystemet ditt faktisk var tilpasset måten du ønsker å jobbe på?
Når arbeidsdagen er hektisk, kan det føles som om systemene du bruker, jobber mot deg i stedet for å gjøre ting enklere. Hva om kundesystemet ditt faktisk var tilpasset måten du ønsker å jobbe på?
Med et CRM tilpasset din arbeidshverdag, får du mer tid til å fokusere på det som virkelig betyr noe – enten det er å lande flere salg eller å rekke en velfortjent yogatime kl. 12:00. Fordi vi selv eier og utvikler Nextcom, kan vi skreddersy løsninger som er nøyaktig tilpasset dine behov.
Ingen kjenner bedriften din bedre enn deg. Derfor bør systemene du bruker være like fleksible som arbeidsdagen din. Et CRM-system er så mye mer enn et sted for kontaktinformasjon – det kan tilpasses slik at det gir deg akkurat den oversikten og støtten du trenger for å gjøre jobben enklere.
Er du lei av kaos i salgsprosessene eller dårlig kommunikasjon mellom avdelingene? Tenk om du kunne fått full oversikt – akkurat slik du trenger?
Med et CRM-system som er skreddersydd for din arbeidsmetode får du kontroll, og du kan ta smartere beslutninger raskt. Prioriter oppgaver, følg opp kunder og fokusér på det som virkelig gir resultater – uten unødvendig stress.
Nextcom gir deg et fleksibelt CRM-system som tilpasser seg din bedrifts behov og arbeidsflyt. Og det beste av alt? Mange tilpasninger kan du gjøre selv, uten å måtte være teknisk ekspert!
Tenk over hvor skoen trykker. Hva er flaskehalsene, og hva skulle du ønske fungerte bedre? Når du starter med å identifisere behovene dine, blir det enklere å finne løsningen som gir deg ro og fremdrift. Et skreddersydd CRM-system handler ikke bare om teknologi – det handler om å gjøre arbeidsdagen enklere og mer effektiv for deg og teamet ditt.
Nextcom hjelper deg med å identifisere og løse flaskehalsene i arbeidsflyten. Vårt CRM er laget for å møte dine spesifikke utfordringer, og kan tilpasses dine behov.
Dagens behov er ikke nødvendigvis morgendagens. Når bedriften vokser, må systemene følge med. Et godt CRM-system håndterer endringer – enten det gjelder nye arbeidsmetoder eller økt kundetilstrømning. Et fleksibelt system tilpasser seg deg, ikke omvendt.
Nextcom CRM er laget for å vokse sammen med din bedrift. Uansett om du lanserer nye tjenester, møter større etterspørsel eller endrer arbeidsprosesser, slipper du å bytte system når virksomheten utvikler seg. Dermed har du løsningen som alltid er klar for neste steg.
Et skreddersydd CRM betyr at du kan bruke mer tid på det som betyr noe. Når systemet gjør alt det tekniske for deg, slipper du å kaste bort tid på manuelle oppgaver og unødvendige prosesser.
Nextcom forenkler tidkrevende prosesser og gir deg muligheten til å skreddersy arbeidsflyten etter din måte å jobbe på.
Med norsk og rask support sparer du også tid på kommunikasjon, samtidig som du får den hjelpen du trenger – når du trenger den.
Automatisering av daglige oppgaver betyr at du kan fokusere på de tingene som virkelig skaper verdi for din bedrift – enten det er mer salg, bedre kundeservice – eller tid til rekreasjon.
Nextcom Flow er en kraftfull funksjon i systemet som tar automatisering til neste nivå. Med denne funksjonen kan du sette opp smarte arbeidsflyter som automatisk tilpasser seg dine daglige behov, uten at du trenger å gjøre alt manuelt. Du kan lage regler for alt fra kundeoppfølging og automatisk oppgavefordeling, til utsendelse av SMS eller dokumenter for BankID-signering.
Du får en ekstra selger som er på jobb for deg 24/7.
Hos Nextcom handler det om å forstå hvordan du jobber, og lage en CRM-løsning som støtter din arbeidsflyt. Det betyr at vi lytter til hva du trenger, og bygger et system som fungerer for deg.
Fyll ut kontaktinformasjon her, så kontakter vi deg. Det er helt gratis og uforpliktende. Bare veldig befriende – helt tilpasset deg.
Prøv uforpliktende. Ingen kredittkort kreves.
CRM-systemet implementers raskt og kan enkelt integreres med andre systemer.
Vi tilpasser CRM-systemet til dine behov.
Utviklet i Norge, med norsk datalagring, og rask, lokal kundeservice.