Salgsverktøy

Salgsverktøy for SMB bedrifter.


Leter du etter salgsfremmende tiltak som kan hjelpe bedriften din å vokse enda mer? Da bør du sjekke ut Nextcom salgsverktøy! Her kan du sette opp systematisk salgstrening med sertifisering, og oppmuntre til mersalg og produktivitet med engasjerende konkurranser. Du trenger ikke noe annet enn et CRM-system som støtter salg og effektiviserer salgsprosessen.

Salgsverktøyet til Nextcom leveres som en tilleggsmodul til customer relationship management systemet (CRM),og fungerer optimalt i samarbeid med kundeinformasjonen du samler inn i alle ledd av bedriften. Ta kontakt med oss for mer informasjon!


005_sales_002

Salgstrening med sertifisering

Med Nextcom salgsverktøy kan du sette opp flervalgstester som tester nye ansatte i for eksempel system- og produktkunnskap. Du kan kreve en viss prosentandel riktig svar for at den nye ansatte skal bli sertifisert. Når sertifiseringen er i boks, vil vedkommende få lov til å gå videre til nye oppgaver.

I tillegg til sertifisering, gir salgsverktøyet deg muligheten til å gjøre treningsøkter eller videreutvikling ved hjelp av endten opptak eller med-lytt/inn-lytt på samtaler for live coaching.

Oversikt over krav og mål

Du setter opp krav og mål for hver enkelt bruker, gruppe, team eller avdeling. Målet skal gjenspeile ønsket og realistisk mål for hver enkelt ansatt.

Den ansatte har til enhver tid oversikt over de satte krav og mål i form av et søylediagram med farger på kundekortet, og har derfor alltid oversikt over hvordan han, eller teamet, ligger an til å nå målene. Dette er et effektivt salgsfremmende tiltak for de fleste bedrifter.

Engasjerende konkurranser

Konkurransesystemet  i salgsverktøyet er dynamisk og fleksibelt, og gir deg muligheten til å utforme uttallige former for konkurranser. Begrensningene ligger i din egen kreativitet og hva som engasjerer selgerene dine mest til å selge.

For eksempel kan du lage en konkurranse som er lik ”Tour de France” hvor du kan bruke fargen Gul (best sammenlagt), Prikket (best fremgang), Grønn (dagens, eller ukens beste) og Hvit (beste sammenlagt av de som er på prøvetid). Perfekt oppmuntring i hverdagen.

Predictive dialer

Predictive dialing er en metode for å redusere tiden selgerene sitter og venter for å få en telefonsamtale. I mange tilfeller tar det lang tid fordi det er mange som ikke svarer og mye personsvar. Tid som ellers kunne bli brukt på å selge til de kundene som tar telefonen.

Predictive dialer automatiserer oppringing til flere potensielle kunder samtidig og setter samtalen til direkte til en ledig selger når det kommer en kunde på tråden. Tiden det tar fra kunden svarer til samtalen blir satt til en ledig selger er mindre enn et sekund, og er et effektivt tiltak for å få mer tid til å selge.

CRM for salg er en del av customer relationship management systemet til Nextcom. Det kan også leveres som en del av et større enterprise resource planning system.


Er du interessert i lære mer om salgsvertøyet! Kontakt oss her!

Noen av våre fornøyde kunder:


Send kodeord CRM til 2077 for en uforpliktende gratis gjennomgang av våre produkter




Firmanavn: Kontaktperson: E-post adr.: Mobilnummer: Kommentar:


KONTAKT OSS

Har du spørsmål, ønsker demo/gjennomgang
eller bare å komme i dialog?

Fyll ut skjema eller send CRM til 2077

Nextcom Evolution AS
Hangarveien 21
3241 Sandefjord
post@nextcom.no
+47 33 61 22 10




Få tyngden til å utvikle gode og engasjerende kunderelasjoner med en plattform som vokser med deg.


Fleksibelt til å møte dine unike behov
Verktøy til å utvikle, vedlikeholde og øke eksisterende og fremtidig kunderelasjoner
Ytelse og skalerbarhet for å støtte din vekst
Funksjoner, støtte og ressurser som drivstoff til din suksess