Customer Relationship Management (CRM-system) systemet fra Nextcom er en intelligent løsning som hjelper deg å optimalisere kundekontakten, slik at du kan nyte godt av økt salg, lavere kostnader, full kontroll og tilfredse kunder.
Systemet kan tilpasses og integreres med allerede eksisterende systemer, og eventuelt leveres som en del av et enterprise resource planning system, slik at det blir en helhetlig del av bedriften.
CRM-system som salgsverktøy
Med all informasjon og aktiviteter lagret på samme plass, vil selgerne få den arbeidsflyten de trenger for å yte god service overfor kundene dine. Systemet kan tilpasses og integreres med allerede eksisterende systemer, og eventuelt leveres som en del av et enterprise resource planning system, slik at det blir en helhetlig del av bedriften. I tillegg hjelper vi deg med å overføre informasjon slik at du kommer lett i gang med ditt nye forretningssystem.
Sett opp systematisk salgstrening med sertifisering, oppmuntre til mersalg og produktivitet med engasjerende konkurranser. Effektiviser oppringingen med predictive dialer for å få maksimalt ut av selgerene dine. Med salgsverktøy forenkler du salgsprosessen slik at selgerne får mer tid til å kontakte flere leads.
Verktøyet er et ypperlig tiltak for å øke effektiviteten i salgsavdelingen og få bedriften din til å vokse enda mer.
Les mer om salgsverktøyet her!
Kundeservice-system
Få hjelp til å yte best mulig kundeservice med et kundeservice-system som hjelper deg å beholde en størst mulig andel av kundene dine. Med oversiktelige kundekort har du den informasjonen du trenger, raskt og oversiktlig tilgjengelig i systemet.
Med gode kundekort effektivisere du arbeidet, og gir et profesjonelt og seriøst inntrykk til kunden. Du vil også dra nytte av funksjoner som sentralbordløsning, besøkssystem, og kommunikasjon via SMS, e-post og chat.
Les mer om kundeservice-systemet her!
Unikt kundekort
Intelligent Customer Relationship Management er markedets første og eneste intelligent kundekortsystem som gir totalbilde av kunden i én visning og genererer automatiske kundeoppfølgingsmønstre, for å sikre en svært effektiv 360 graders kundekommunikasjon.
Løsningen effektiviserer din hverdag med optimalisert kommunikasjon og oppgavehåndtering som for eksempel oppfølging, møte, spørreundersøkelse, tilbud, salg og ordrebehandling, samt enkel supporthåndtering som umiddelbart vil føre til økt kontroll, omsetning og kundetilfredshet
Produktsystem
Intelligent Supply Chain Management håndterer produktkategorier, enkeltprodukter, sjekklister, ordrebekreftelser (sms og e-post), salgsbegrensninger, bundlekoder, bilder, varelager, poeng og provisjoner pr. produkt, avdeling m.m.
Dette er kanskje markedets mest dynamiske og fleksible produktsystem, hvor du med hjelp av en unik spesialfunksjon gjør det mulig å tilpasse og integrere alt du måtte trenge til produktsystemet uten hjelp av ekstern utvikling eller spesiell kompetanse (utenom å lese gjennom en kort brukervennlig manual eller få en enkel brukeropplæring av oss).
Listehåndtering
Intelligent Lead Management håndterer alle eksisterende og potensielle kundelister som lastes opp manuelt eller automatisk med forhåndsdefinert navn og innhold etter eget ønske. Sett opp lister med blant annet mål, budsjett og salgsbegrensninger til avdeling, team, person, produkt eller leverandør.
Foreta segmentering av de listene etter egendefinerte og demografiske kriterier for optimal prioritering, sikre effektivitet med duplikatkontroll og få øyeblikkelig innsikt med statistikkoversikten.
System e-post og SMS-funksjon
E-postsystemet og SMS-funksjonen gjør det brukervennlig og intuitivt når du skal sende ut tilbud eller ordrebekreftelser på mobil eller e-post til kunder.
Utsendelsene blir lagret på kundekortet slik at du lett har oversikt over hvilke tilbud som er sendt ut til hver enkelt kunde samt kjøpshistorikken.
Arbeidskø
Hold oversikt med lister over arbeidsoppgaver som tildeles ansvarlige konsulter.
Du kan sette opp og planlegge opptil 50 lister (hybrid) med arbeidsoppgaver som en konsulent skal jobbe med fremover i tid. Når oppgaven er fullført, eller om konsulenten har spørsmål til oppgaven, gir systemet deg beskjed slik at du alltid er på toppen av utført arbeid.
Statistikksenter
Her fremvises statistikker for hendelser, tidsforbruk, tilbud, oppfølging, ikke svar, nei og salg totalt, ubekreftede ordrer, avdeling, skift, timer, dager, metoder, budsjett, segment m.m. Viser statistikk for hver enkelt medarbeider basert på tidsforbruk pr. dag og time brukt til salg, tilbud, oppfølging, ikke svar, nei, møte og support.
Innholdsrik og motiverende tv-statistikk for person, team, gruppe, avdeling etc. hvor de kan konkurrerer seg i mellom med innlagt klappelyd m.m.
Integrert telefoni
Vårt system kommer med integrert telefoni som hjelper dine ansatte med å yte den beste servicen. Ved inngående telefoner henter systemet opp kundekortet hvor du får øyeblikkelig oversikt over kundehistorikken. Med mulighet for både manuell og automatisk oppringing, kan du gjøre arbeidsdagen mest mulig effektiv for dem som har ansvaret for å ringe både nye og eksisterende kunder.
Med integrert telefoni kan du effektivisere arbeidsflyten på kundesenteret eller telefonsentraler. Samtidig sikrer du at hver enkel kunde får den oppfølgingen de forventer.
Unike innstillinger
Intelligent Business Process Management setter opp hvordan ditt firma arbeider for eksempel bransje, formål, maler, sjekklister, rutiner, sms, telefoni, sjekklister, integrasjon med tredjepartsleverandør m.m.