God kundeservice – så enkelt

Nextcom kundeservicemodul hjelper deg med å forbedre kundeservicen og gi kundene dine en mer positiv opplevelse. God kundeservice – enkelt og effektivt.

Har du noen gang opplevd dårlig kundeservice?

Har du måtte vente i lang tid på å få løst forespørslene dine som kunde? Har du blitt møtt av kundeservicemedarbeidere som ikke kjente historikken din som kunde? La ikke dette skje dine kunder. Dine eksisterende kunder er nemlig langt mer verdt enn du kanskje tror – for å skaffe nye kunder koster fem ganger mer enn å beholde de gamle.

Vil du forbedre og effektivisere din kundeservice?

Her er noen spørsmål du kan stille deg selv for å vurdere om Nextcom kundeservicemodul er riktig for din bedrift:

  • Har du noen problemer med å holde oversikt over kundeinformasjon?
  • Har du behov for å automatisere kundeserviceprosesser?
  • Ønsker du å forbedre kommunikasjon med kunder?
  • Ønsker du å få bedre innsikt i kundebehov?

Hvis du svarte ja på noen av disse spørsmålene, kan Nextcom med sin kundeservicemodul være et godt valg for din bedrift.

Kundeservice smileys

Hjelper deg å gjøre god kundeservice enkelt

Nextcom kundeservicemodul kan hjelpe deg med å forbedre kundeservicen og gi kundene dine en positiv opplevelse. Modulen gir deg en rekke funksjoner som bidrar til å:

  • Samle inn og organisere kundeinformasjon
  • Automatisere kundeserviceprosesser
  • Forbedre kommunikasjon med kunder
  • Få bedre innsikt i kundebehov

La oss ta en titt på funksjoner i modulen som hjelper deg å yte enkel, effektiv og god kundeservice:

Kundekortet – ett skjermbilde med all historikk

Kundeservicemodulen til Nextcom har kundekort som inneholder all relevant informasjon om hver enkelt kunde. Dette kan være kontaktinformasjon, ordrehistorikk og kundeservicehistorikk som for eksempel tidligere samtaler, SMS-er, avtaler og lignende. Dette gjør det enkelt for kundeservicemedarbeiderne å få tilgang til all informasjonen de trenger for å hjelpe kundene dine.

Ticketsystem

Modulen tilbyr også et ticketsystem som håndterer innkommende e-post. Når en kunde sender en e-post, vil en ticket bli opprettet i systemet. Ticketen vil bli tildelt til en kundeservicemedarbeider, som vil kunne svare på e-posten direkte fra systemet. Kunden, på sin, side, mottar automatisk en e-post med saksopprettelse og ticketnummer.

Maler til e-post og SMS

Du har mulighet for å sette opp maler for utsendelse av e-post og SMS. Dette kan brukes til å sende ut informasjon til kunder, for eksempel fakturaer, påminnelser, eller bekreftelser.

Spørreundersøkelser

Du kan sende ut spørreundersøkelser til kunder etter at de har hatt kontakt med kundeservice. Dette kan brukes til å samle inn tilbakemeldinger fra kunder og forbedre kundeservicen.

Oversikt over saker

Du får full oversikt over alle saker som er åpne, løst, reåpnet eller lukket. Dette gjør det enkelt for kundeservicemedarbeiderne å løse saker raskt og effektivt.

Innebygd sentralbordløsning

Nextcom kundeservicemodul tilbyr en innebygd sentralbordløsning. Når en kunde ringer inn, vil et kundekort poppe opp på skjermen til kundeservicemedarbeideren. Dette kortet inneholder all nødvendig informasjon om kunden, slik at kundeservicemedarbeideren kan gi rask og effektiv kundeservice.

Oversikt over tidsbruk

Du får også oversikt over hvor lang tid hver enkelt agent har brukt på hver enkelt sak. Dette kan brukes til å forbedre effektiviteten til kundeservicemedarbeiderne.

Kundeserviceoppgaver

Kundeservicemodulen kan automatisk generere kundeserviceoppgaver basert på kundeaktiviteter, for eksempel når en kunde sender en e-post eller legger inn en supportforespørsel. Dette frigjør tid til kundeservicemedarbeiderne slik at de kan fokusere på mer komplekse saker.

Kundeservicerapporter

Få rapporter som gir innsikt i kundebehov, for eksempel hvilke kundeservicespørsmål som er mest vanlige, hvor lang tid det tar å løse kundeservicesaker og mer. Dette kan hjelpe bedrifter med å forbedre kundeservicen ved å identifisere og adressere problemer.

Ønsker du å prøve Nextcom gratis?

Fyll ut kontaktinformasjon her, så kontakter vi deg. Det er helt gratis og helt uforpliktende. Bare veldig befriende.