God kundeservice – så enkelt
Nextcom kundeservicemodul hjelper deg med å forbedre kundeservicen og gi kundene dine en mer positiv opplevelse. God kundeservice – enkelt og effektivt.
Nextcom kundeservicemodul hjelper deg med å forbedre kundeservicen og gi kundene dine en mer positiv opplevelse. God kundeservice – enkelt og effektivt.
Har du måtte vente i lang tid på å få løst forespørslene dine som kunde? Har du blitt møtt av kundeservicemedarbeidere som ikke kjente historikken din som kunde? La ikke dette skje dine kunder. Dine eksisterende kunder er nemlig langt mer verdt enn du kanskje tror – for å skaffe nye kunder koster fem ganger mer enn å beholde de gamle.
Her er noen spørsmål du kan stille deg selv for å vurdere om Nextcom kundeservicemodul er riktig for din bedrift:
Hvis du svarte ja på noen av disse spørsmålene, kan Nextcom med sin kundeservicemodul være et godt valg for din bedrift.
Prøv uforpliktende. Ingen kredittkort kreves.
Nextcom kundeservicemodul kan hjelpe deg med å forbedre kundeservicen og gi kundene dine en positiv opplevelse. Modulen gir deg en rekke funksjoner som bidrar til å:
La oss ta en titt på funksjoner i modulen som hjelper deg å yte enkel, effektiv og god kundeservice:
Kundeservicemodulen til Nextcom har kundekort som inneholder all relevant informasjon om hver enkelt kunde. Dette kan være kontaktinformasjon, ordrehistorikk og kundeservicehistorikk som for eksempel tidligere samtaler, SMS-er, avtaler og lignende. Dette gjør det enkelt for kundeservicemedarbeiderne å få tilgang til all informasjonen de trenger for å hjelpe kundene dine.
Modulen tilbyr også et ticketsystem som håndterer innkommende e-post. Når en kunde sender en e-post, vil en ticket bli opprettet i systemet. Ticketen vil bli tildelt til en kundeservicemedarbeider, som vil kunne svare på e-posten direkte fra systemet. Kunden, på sin, side, mottar automatisk en e-post med saksopprettelse og ticketnummer.
Du har mulighet for å sette opp maler for utsendelse av e-post og SMS. Dette kan brukes til å sende ut informasjon til kunder, for eksempel fakturaer, påminnelser, eller bekreftelser.
Du kan sende ut spørreundersøkelser til kunder etter at de har hatt kontakt med kundeservice. Dette kan brukes til å samle inn tilbakemeldinger fra kunder og forbedre kundeservicen.
Du får full oversikt over alle saker som er åpne, løst, reåpnet eller lukket. Dette gjør det enkelt for kundeservicemedarbeiderne å løse saker raskt og effektivt.
Nextcom kundeservicemodul tilbyr en innebygd sentralbordløsning. Når en kunde ringer inn, vil et kundekort poppe opp på skjermen til kundeservicemedarbeideren. Dette kortet inneholder all nødvendig informasjon om kunden, slik at kundeservicemedarbeideren kan gi rask og effektiv kundeservice.
Du får også oversikt over hvor lang tid hver enkelt agent har brukt på hver enkelt sak. Dette kan brukes til å forbedre effektiviteten til kundeservicemedarbeiderne.
Kundeservicemodulen kan automatisk generere kundeserviceoppgaver basert på kundeaktiviteter, for eksempel når en kunde sender en e-post eller legger inn en supportforespørsel. Dette frigjør tid til kundeservicemedarbeiderne slik at de kan fokusere på mer komplekse saker.
Få rapporter som gir innsikt i kundebehov, for eksempel hvilke kundeservicespørsmål som er mest vanlige, hvor lang tid det tar å løse kundeservicesaker og mer. Dette kan hjelpe bedrifter med å forbedre kundeservicen ved å identifisere og adressere problemer.
Fyll ut kontaktinformasjon her, så kontakter vi deg. Det er helt gratis og helt uforpliktende. Bare veldig befriende.
Prøv uforpliktende. Ingen kredittkort kreves.