VIPS så har du full kontroll på kundene!
Bruker du regnskapsprogrammet Tripletex? Da kan du få et komplett salgs- og kundesystem med all informasjon, på bare noen få tastetrykk!
Komplett salgs- og kundehåndteringssystem oppe på dagen.
Alltid oppdatert.
Løpende toveis oppdatering av all data mellom regnskap og CRM.
Enkelt og intuitivt å bruke.
Begynn å bruke systemet med en gang.
Slik fungerer det
Fokuser på det du er best på – vi tar oss av resten!
Tenker du at det er tungvint og krevende å komme i gang med CRM? Ikke nå lenger!
Regnskapssystemet Tripletex inneholder all informasjon du trenger for å komme i gang med et komplett CRM-system. Med et par tastetrykk kan du overføre dataene dine fra Tripletex til Nextcom CRM. Resten ordner seg selv. Det beste med Nextcom CRM er at flere oppgaver fortsetter med å ordne seg selv:
Nextcom GO sørger for at all vesentlig data i regnskapssystemet automatisk bli importert inn i Nextcom CRM. Det er superenkelt. Ved hjelp av kundenummeret fra regnskapssystemet ditt, blir data overført til Nextcom CRM. Dette kan være data om ansatte og brukere, produkter, priser, kunder og ordre- og fakturahistorikk.
Når du gjennomfører salg i Nextcom CRM, overføres salgene automatisk tilbake til regnskapssystemet – og derfra kan salgene faktureres på vanlig måte. Så enkelt er det.
Nextcom er et av markedets mest effektive og brukervennlige CRM-system, som gir deg full kontroll over kunder. I tillegg får du:
- Kalender- og e-post synkronisering (Office 365 m.fl.)
- SMS-, telefoni- sentralbordløsning
- Enkel signering med BankID og BankID på mobil
- Vask av kundeinformasjon
- Sikkerhet
Systemet er intuitivt og enkelt å bruke, slik at du kan ta det i bruk uten opplæring. Prøv det helt gratis og uforpliktende i 14 dager!