SmartSalg

Nextcom SmartSalg er spesialtilpasset salgskontorer, og er fullpakket med funksjoner som bidrar til økt salg.

Med Nextcom SmartSalg forenkler du salgsprosessen slik at selgerne får mer tid til å kontakte leads. CRM-systemet øker effektiviteten til hver enkelt selger, skaper flyt i hele salgsprosessen og gir økt lønnsomhet for bedriften. I tillegg gir det en bedre opplevelse for kunden. Vi kan skreddersy verktøyet ut i fra dine behov.

Prøv systemet gratis

360-graders oversikt

Ved nye samtaler får konsulenten automatisk opp kundekortet som gir en totaloversikt over kunden, i én og samme visning. Systemet foreslår automatisk neste oppfølging, basert på tidligere kommunikasjon med kunden.

Hold oversikt over salget gjennom oppdaterte og lett tilgjengelige salgsrapporter. Planlegg og sett opp lister med arbeidsoppgaver for deg selv og andre. Viktige oppgaver kan vises på skjermen til alle konsulentene, noe som sikrer god informasjonsflyt.

Motiverte medarbeidere

Ingenting motiverer en vinnerskalle mer enn en salgskonkurranse. SmartSalg gir deg muligheten for å lage og administrere flere typer konkurranser.

Konsulenter, team og avdelinger kan kontinuerlig se resultater mot mål. Vis statistikk på storskjerm med realistisk klappelyd for personer, team eller avdelinger.

Utvikling

Konsulentenes kunnskap kan utvikles med et fleksibelt testsystem, samt bruk at opptak av samtaler og med-lytt.

Moderne og nyttig funksjonalitet

Pipeline

Alle prosjektene samlet på ett sted. Full oversikt over kunder og potensielle kunder. Oversikt over fremdriften i prosjektene. All kommunikasjon som notater og e-mail, samlet på ett sted. Hold kontroll på tiden med timestyringsfunksjon. Som leder har du oversikt over antall caser hver konsulent jobber med, samt hvordan pipelinen ser ut mot budsjett og forecast.

Oppdaterte og lett tilgjengelige salgsrapporter

Enkel og fleksibel rapporteringsløsning der du ser aktivitetsoversikt som tidsbruk, hendelser, tilbud, hitrate etc. Du får resultatstatistikk for salg, provisjon per konsulent, team og avdeling.

Enkel listehåndtering

Du kan enkelt implementere og fordele kontaktlister til enkeltpersoner eller team. Listene kan segmenteres.

Book møter og synkroniser med Outlook 365 eller Google Calendar

Møteinnkallinger kan enkelt sendes rett fra systemet og registreres i selgers og kundens kalender.

360-graders oversikt over kunden i en visning

Kundekortet gir en totaloversikt over kunden i én og samme visning. Systemet foreslår automatisk neste oppfølging, basert på tidligere kommunikasjon med kunden.

Integrert telefoni, epost og SMS

All kommunikasjon med kunden gjøres direkte i systemet. Dette sparer konsulenten for tid og gir mer flyt i hverdagen. Kommunikasjonen arkiveres automatisk i kundekortet.

Predictive dialer

Denne funksjonen reduserer tiden en konsulent taper på ubesvarte anrop. Systemet kan konfigureres til automatisk å ringe flere kunder samtidig, og samtalen settes til en ledig konsulent når en kunde tar telefonen.

Tilbudsutsendelse og ordrebekreftelse

Tilbud og ordrebekreftelser sendes enkelt til kunden via e-post eller SMS. Godkjennelse av tilbud registreres automatisk av systemet.

Integrert fakturaprogram

Faktura kan automatisk sendes til kunde, med eller uten OCR.

Reiseregning

Spar tid ved å opprette ferdig utfylte reiseregninger, med ett tastetrykk.

GDPR

Denne funksjonen gir full oversikt over alle persondata og forenkler administrasjon forpliktelser som følge av GDPR (Samtykker, persondata, anonymisering og sletting).

Landingssider

Denne funksjonen gjør det enkelt å opprette kontakt side for bruk på messer og stand. Du får kontaktinformasjonen direkte inn i systemet, med varsling til ansvarlig person.

Kontakt oss