Amedia fikk forenklet hverdag
Nextcom CRM forenkler hverdagen til selgerne og sikrer at vi kan fokusere på kunden. -Gitte Aurstad, Daglig leder hos Amedia Forbrukersalg AS.
Hos Amedia Forbrukersalg ringer selgerne for alle avisene til Amedia, og er avhengige av et CRM som er fleksibelt og brukervennlig. De ønsket seg et CRM som ikke var for tungvint, og valget falt på Nextcom.
Gitte Aurstad, daglig leder hos Amedia sier;
Nextcom CRM forenkler hverdagen til selgerne og sikrer at vi kan fokusere på kunden. Systemet er oversiktlig, fleksibelt og enkelt for selgerne å bruke. Man kan ringe fra hvor som helst, så lenge man har en PC og internettilgang. Da er det bare å logge på og sette i gang.
I tillegg får vi alltid rask respons fra Nextcom, ved henvendelser.
Amedia er landets største utgiver av lokale medier. Daglig når konsernets medier 1,9 millioner lesere. Amedias redaksjonelle medarbeidere er hver dag til stede i lokalsamfunn over hele landet for å rapportere om det som skjer. Samtidig bidrar selgerne til å skape lokale markedsplasser gjennom å koble lokale næringsdrivende med kunder.