Rådgivning og support

Har du opplevd at systemleverandører sitter utenlands? At de ikke kjenner din bransjes behov i Norge eller hvilke databaser du er avhengig av å koble deg opp mot? Eller at det er kommunika-sjonsvansker på grunn av språk?

Hele vår virksomhet holder til i Sandefjord, hvor både utviklere og rådgivere sitter under samme tak. For oss er nærheten til kundene våre viktig. Det gjør det naturligvis enklere å treffes ved behov. Men ikke minst opplever vi at vår tette kontakt og gode dialog med kundene våre, gjør det enklere å forstå deres behov. Slik at vi kan tilby både rask support, gode råd – og et optimalt system.

Prøv systemet gratis

Supportavtaler

De fleste supportsaker kan gjerne vente til ordinær åpningstid, men noen ganger det oppstå ting som må fikses umiddelbart. Derfor har du mulighet til å tegne en supportavtale tilpasset dine behov.

Supportavtale Bronze Supportavtale Silver Supportavtale Gold
kr 990,- eks mva. pr mnd kr 1.990,- eks mva. pr mnd kr 4.990,- eks mva. pr mnd
3 timer kostnadsfritt (man-fre 08:00 - 15:30) 1 5 timer kostnadsfritt (man-fre 08:00 - 15:30) 1 Ingen begrensning (man-fre 08:00 - 22:00) 1
Månedlig oppfølging for samtale og gjennomgang om utbedringer 2 Fast oppfølging hver 14. dag for samtale og gjennomgang om utbedringer 2 - Fast oppfølging hver 14. dag for samtale og gjennomgang om utbedringer 2
NextCom hjelper til med oppsett av nye brukere i systemet 3 NextCom hjelper til med oppsett av nye brukere i systemet 3
NextCom er kontaktpunkt opp mot eksterne leverandører tilknyttet system NextCom er kontaktpunkt opp mot eksterne leverandører tilknyttet system
Eget supportnummer som er åpent mellom 08:00 - 22:00

Èn kontaktperson i bedriften opp mot NextCom

Èn kontaktperson i bedriften opp mot NextCom

Tre kontaktperson i bedriften opp mot NextCom

1) Prisen pr påbegynt supporttime er kr 490,- eks mva. Support etter kl 15:30 mandag til fredag, samt lørdag, søndag og andre helligdager er prisen pr påbegynt supporttime kr 980,- eks mva. Ekstra opplæring/gjennomgang utover våre oppsettspakker har en pris på kr 890,- eks mva pr påbegynt time. Opplæring/gjennomgang er kun mulig mandag til fredag mellom 09:00 – 15:00, og etter avtale.

2) Utvikling kun på forespørsel. Pris pr påbegynt utviklingstime er kr 1.490,- eks mva. Hasteutvikling koster kr 2.990,- eks mva pr påbegynt time.

1) Prisen pr påbegynt supporttime er kr 490,- eks mva. Support etter kl 15:30 mandag til fredag, samt lørdag, søndag og andre helligdager er prisen pr påbegynt supporttime kr 980,- eks mva. Ekstra opplæring/gjennomgang utover våre oppsettspakker har en pris på kr 790,- eks mva pr påbegynt time. Opplæring/gjennomgang er kun mulig mandag til fredag mellom 09:00 – 15:00, og etter avtale.

2) Utvikling kun på forespørsel. Pris pr påbegynt utviklingstime er kr 1.490,- eks mva. Hasteutvikling koster kr 2.990,- eks mva pr påbegynt time.

3) NextCom / NextCom Support gis tillatelse til å opprette nye brukerlisenser på vegne av kunden iht brukeroversikt oversendt til NextCom fra kunden.

1) Support lørdag, søndag og andre helligdager er prisen pr påbegynt supporttime kr 980,- eks mva. Ekstra opplæring/gjennomgang utover våre oppsettspakker har en pris på kr 690,- eks mva pr påbegynt time. Opplæring/gjennomgang er kun mulig mandag til fredag mellom 09:00 – 15:00, og etter avtale.

2) Utvikling kun på forespørsel. Pris pr påbegynt utviklingstime er kr 1.490,- eks mva. Hasteutvikling koster kr 2.990,- eks mva pr påbegynt time.

3) NextCom / NextCom Support gis tillatelse til å opprette nye brukerlisenser på vegne av kunden iht brukeroversikt oversendt til NextCom fra kunden.