Som første leverandør på markedet tilbyr Nextcom nå en tilleggsfunksjon som gjør det mulig for deg å få signering med BankID direkte i CRM-systemet. Du slipper å inngå egen avtale og sparer både etableringskostnader og månedlig avgift.
Markedets tryggeste løsning
Jobber du med salg og leveranser som krever elektronisk bank-id signering? Kanskje ønsker du forbedret aksept på tilbudene du sender? Da er signering med BankID direkte i Nextcom noe for deg! Vi samarbeider med norske Signicat for å sikre deg markedets tryggeste løsning på elektronisk signering.
Nyt ditt nye papirløse liv
Elektronisk signering av dokumenter kan foregå på tre ulike måter:
Valgfri dokumentsignering. Gjennom å laste opp et word eller PDF-dokument og sende det direkte til kunden som du får tilbake ferdig signert.
Som en integrert del av salgsprosessen.
Som en del av pipeline
Forbedret aksept på tilbudene
En stor fordel med å ha tilgang på signering med BankID integrert i salgsprosessen, er at du får en klart forbedret aksept på tilbud sammenliknet med e-post og SMS. I tillegg til at det er enkelt og effektivt for deg, er det også enklere og mer effektivt for kunden din.
Sikkert og juridisk bindende
Med BankID kobles elektroniske signaturer med identitetsverifisering som en del av signerinsprosessen, slik at du vet hvem som har signert dokumentet. Dette betyr trygghet for deg da signatur med BankID er juridisk bindende.
Spar kostnader og månedlig avgift
Du slipper å inngå egen avtale og sparer både etableringskostnader og månedlig avgift. Du betaler kun for bruk av BankID og i tillegg forenkler og effektiviserer du dine arbeidsprosesser.
Få full kontroll over signerte dokumenter
Det er enkelt å sette opp og enkelt å komme i gang. Du kan forespørre BankID-signering gjennom å laste opp et PDF-dokument, sende det direkte til kunden eller via pipeline. Når signeringen er gjort, vil de signerte filene automatisk bli lastet ned og lagret i CRM-systemet. Slik får du bedre kontroll og oversikt, da alt er lagret i ett og samme system.
Se hvor enkelt du gjennomfører en valgfri dokumentsignering:
Så enkelt fungerer det som en del av salgsprosessen:
Jobber du i pipeline-modulen kan du enkelt sende dokumenter til signering fra pipeline:
Den sikreste, mest omfattende elektroniske signeringsløsningen som er tilgjengelig
I SAMSVAR MED EU-FORSKRIFTER
Signaturene våre er i samsvar med EU-forskrifter, inkludert:
eIDAS
AES/QES
Tidsstempelprotokoll (RFC 3161)
Retningslinjer for tidsstemplingsmyndigheter (ETSI TS 102 023)
PDF/A
EU-KVALIFISERT TIDSSTEMPLING
Som et av få selskaper sertifisert av EU som en kvalifisert tillitsleverandør, kan vi tidsstemple og garantere ektheten til elektronisk signerte dokumenter langt inn i fremtiden.
GYLDIG LANGT INN I FREMTIDEN
Alle elektronisk signerte dokumenter inneholder informasjon om langsiktig validering (LTV) som gjør den gyldig langt inn i fremtiden, inkludert elektroniske forseglinger (eSeals) og automatisk gjenforsegling.
B2B ELEKTRONISK SIGNERING
Med støtte for signeringskrav fra bedrift til bedrift med bekreftet identitet, inkludert flere signaturer, videresending, og oppslag om signeringsrettigheter.