BankID signering som integrert del av systemet!
Nextcom gjør det mulig for deg å få signering med BankID direkte i CRM-systemet. Du slipper å inngå egen avtale og sparer både etableringskostnader og månedlig avgift.
Nextcom gjør det mulig for deg å få signering med BankID direkte i CRM-systemet. Du slipper å inngå egen avtale og sparer både etableringskostnader og månedlig avgift.
Regjeringen har skjerpet ID-kravene for kjøp av kontantkort og mobilabonnement. Nå må kjøper vise gyldig legitimasjon, og tilbyder registrere ID-type for å dokumentere identifiseringen. Nkom fører tilsyn for å sikre etterlevelse. Les mer om den nye loven her.
Med BankID-signering i Nextcom blir det enkelt å følge de nye reglene!
Jobber du med salg og leveranser som krever elektronisk bank-id signering? Kanskje ønsker du forbedret aksept på tilbudene du sender? Da er signering med BankID direkte i Nextcom noe for deg! Vi samarbeider med norske Signicat for å sikre deg markedets tryggeste løsning på elektronisk signering.
Elektronisk signering av dokumenter kan foregå på tre ulike måter:
En stor fordel med å ha tilgang på signering med BankID integrert i salgsprosessen, er at du får en klart forbedret aksept på tilbud sammenliknet med e-post og SMS. I tillegg til at det er enkelt og effektivt for deg, er det også enklere og mer effektivt for kunden din.
Med BankID kobles elektroniske signaturer med identitetsverifisering som en del av signerinsprosessen, slik at du vet hvem som har signert dokumentet. Dette betyr trygghet for deg, da signatur med BankID er juridisk bindende.
Du slipper å inngå egen avtale og sparer både etableringskostnader og månedlig avgift. Du betaler kun for bruk av BankID og i tillegg forenkler og effektiviserer du dine arbeidsprosesser.
Det er enkelt å sette opp og enkelt å komme i gang. Du kan forespørre BankID-signering gjennom å laste opp et PDF-dokument, sende det direkte til kunden eller via pipeline. Når signeringen er gjort, vil de signerte filene automatisk bli lastet ned og lagret i CRM-systemet. Slik får du bedre kontroll og oversikt, da alt er lagret i ett og samme system.
Signaturene våre er i samsvar med EU-forskrifter, inkludert:
Som et av få selskaper sertifisert av EU som en kvalifisert tillitsleverandør, kan vi tidsstemple og garantere ektheten til elektronisk signerte dokumenter langt inn i fremtiden.
Alle elektronisk signerte dokumenter inneholder informasjon om langsiktig validering (LTV) som gjør den gyldig langt inn i fremtiden, inkludert elektroniske forseglinger (eSeals) og automatisk gjenforsegling.
Med støtte for signeringskrav fra bedrift til bedrift med bekreftet identitet, inkludert flere signaturer, videresending, og oppslag om signeringsrettigheter.