Support
Vi er med deg – hele veien.
For oss er nærhet til kunden viktig. Vi bistår med rådgivning og support før, under og etter implementering.
Opplæring og utrulling
De aller fleste bedrifter forventer nok at CRM-systemer skal være såpass intuitive at man kan sette i gang på rekordtid uten noe spesiell opplæring.
Vi lager og tilpasser opplæring som dekker ditt behov, slik at du kan være sikker på at alle har de beste forutsetningene for å lykkes. Dersom ansatte ikke bruker systemet slik det er tenkt, vil heller ikke gevinsten av investeringen være maksimal.
Nextcom har lang erfaring med opplæring av kunder, og for å oppnå et godt resultat fokuserer vi på en kundetilpasset opplæring. Menneskene i Nextcom utarbeider i fellesskap innhold og metode for å sikre best mulig måloppnåelse i hver enkelt prosjektfase eller en mer ad hoc variant om ønskelig.
Opplæringen tilpasses form og innhold, for å skape løsninger som gir verdi for både enkeltpersonen og organisasjonen som helhet.For å få til dette ser vi behovet for å kunne tilby ulike opplæringsmetoder til ulike situasjoner.
Om metoden som velges er klasseromsundervisning, workshop, 1-1 undervisning ellr «online» sesjoner avgjøres ut fra hva som er mest hensiktsmessig sett ut fra en kost/nytteverdi.
Opplæringen tar så langt som mulig utgangspunkt i arbeidsprosessene til de ansatte. Dette perspektivet har til hensikt å kartlegge og tilpasse en enklere og mer strømlinjeformet hverdag.
Supportavtaler
De fleste supportsaker kan gjerne vente til ordinær åpningstid, men noen ganger det oppstå ting som må fikses umiddelbart. Derfor har du mulighet til å tegne en supportavtale tilpasset dine behov.