Øk salget med Nextcom CRM
Med Nextcom CRM får du alle verktøyene du trenger for å øke salget.
Med Nextcom CRM får du alle verktøyene du trenger for å øke salget.
I denne artikkelen kan du lese om hvordan du kan:
Pipeline gir deg oversikt over hvor i kundereisen et lead eller en potensiell kunde befinner seg. En salgspipeline hjelper deg både med å holde kontroll på salgene, og med å forecaste fremtidige salg.
Pipeline har mange fordeler:
Systemet for telefoni gir deg mange muligheter til å automatisere prosesser og tilpasse samtaler:
Jobber du med salg og leveranser som krever juridiske bindende avtaler? Har du behov for elektronisk signering med sikker autentisering? Da er signering med BankID direkte i Nextcom noe for deg! Vi samarbeider med norske Signicat for å sikre deg markedets tryggeste løsning på elektronisk signering.
I rapporteringsverktøyet setter du enkelt opp målene for hver bruker, gruppe, team eller avdeling. Den ansatte får til enhver tid oversikt over målene sine i form av et søylediagram på kundekortet, og en oversikt over progresjon. Dette er et effektivt salgsfremmende tiltak for de fleste bedrifter.
Mye av selgerens tid brukes til oppdatering av kundelister – tid som kunne vært brukt på å selge. Nextcom har utviklet to tilleggsfunksjoner som ivaretar behovet for oppdaterte data og tilgang på nye leads. Disse kalles for listevask og kjøp av lister.
Konkurransesystemet i salgsverktøyet er dynamisk og fleksibelt, og gir deg muligheten til å utforme uttallige former for konkurranser for selgerne. Begrensningene ligger i din egen kreativitet og hva som engasjerer selgerene dine mest til å selge.