Nyhet!

Som første leverandør på markedet tilbyr Nextcom nå en tilleggsfunksjon som gjør det mulig for deg å få signering med BankID direkte i CRM-systemet. Les mer om fordelene og se hvor enkelt det er å bruke.

FORBEDRET AKSEPT
KONTROLL PÅ DOKUMENTER
JURIDISK BINDENDE
EFFEKTIVT

Jobber du med salg og leveranser som krever elektronisk bank-id signering? Kanskje ønsker du forbedret aksept på tilbudene du sender? Da er signering med BankID direkte i Nextcom noe for deg! Vi samarbeider med norske Signicat for å sikre deg markedets tryggeste løsning på elektronisk signering.

Nyt ditt nye papirløse liv

Elektronisk signering av dokumenter kan foregå på tre ulike måter:

  • Valgfri dokumentsignering. Gjennom å laste opp et word eller PDF-dokument og sende det direkte til kunden som du får tilbake ferdig signert.
  • Som en integrert del av salgsprosessen.
  • Som en del av pipeline

Få full kontroll over signerte dokumenter

Det er enkelt å sette opp og enkelt å komme i gang. Du kan forespørre BankID-signering gjennom å laste opp et PDF-dokument, sende det direkte til kunden eller via pipeline. Når signeringen er gjort, vil de signerte filene automatisk bli lastet ned og lagret i CRM-systemet. Slik får du bedre kontroll og oversikt, da alt er lagret i ett og samme system.

Se hvor enkelt du gjennomfører en valgfri dokumentsignering:

Så enkelt fungerer det som en del av salgsprosessen:

Jobber du i pipeline-modulen kan du enkelt sende dokumenter til signering fra pipeline:

Den sikreste, mest omfattende elektroniske signeringsløsningen som er tilgjengelig

I SAMSVAR MED EU-FORSKRIFTER

Signaturene våre er i samsvar med EU-forskrifter, inkludert:

  • eIDAS
  • AES/QES
  • Tidsstempelprotokoll (RFC 3161)
  • Retningslinjer for tidsstemplingsmyndigheter (ETSI TS 102 023)
  • PDF/A

EU-KVALIFISERT TIDSSTEMPLING

Som et av få selskaper sertifisert av EU som en kvalifisert tillitsleverandør, kan vi tidsstemple og garantere ektheten til elektronisk signerte dokumenter langt inn i fremtiden.

GYLDIG LANGT INN I FREMTIDEN

Alle elektronisk signerte dokumenter inneholder informasjon om langsiktig validering (LTV) som gjør den gyldig langt inn i fremtiden, inkludert elektroniske forseglinger (eSeals) og automatisk gjenforsegling.

B2B ELEKTRONISK SIGNERING

Med støtte for signeringskrav fra bedrift til bedrift med bekreftet identitet, inkludert flere signaturer, videresending, og oppslag om signeringsrettigheter.