Effektiv kundeservice med Nextcom CRM

Med Nextcom CRM er det enkelt å gi effektiv kundeservice og få fornøyde kunder.

I denne artikkelen kan du lese om hvordan du kan:

Få orden med ticketsystem

Med ticketsystemet til Nextcom får du orden på kundedialogen din. All informasjon om kunden og tidligere dialog med deg eller teamet ditt, legges under et ticketnummer som gjør det enkelt for deg å se hele saksgangen til hver enkelt kunde i ett bilde.

Dette gir deg:

  • Orden i saksgangen
  • Økt effektivitet
  • Kostnadseffektivitet
  • Fornøyde kunder

Automatiser med integrert telefoni

Systemet for telefoni gir deg mange muligheter til å automatisere prosesser og tilpasse samtaler:

  • Kan konfigureres til å ringe manuelt eller automatisk
  • Velg tidspunkt for å ringe opp kunden
  • Historikk på kunden hentes automatisk
  • Ansvarlig konsulent varsles. Alternativt blir samtalen automatisk overført til ledig konsulent
  • Dersom kunden som ringer inn ikke finnes i systemet, kan konsulenten enkelt opprette et nytt kundekort for videre håndtering

Automatiser med e-post og SMS

Med Nextcom kan du automatisere utsendelser på e-post og SMS. På denne måten kan CRM-systemet gjøre jobben for deg ved å svare på henvendelser fra kunden, og kunden blir trygg på at henvendelsen er mottatt av deg.

  • Du sparer tid
  • Kunden får rask tilbakemelding
  • Du gir et profesjonellt inntrykk

Få kontroll med statistikksenter

Med Nextcom statistikksenter får du full kontroll over alle sakene i ett skjermbilde. Du kan blant annet se alle saker som er opprettet, og hvilke som er under behandling eller lukket. Du kan filtrere etter behov, og få opp akkurat den informasjonen du ønsker til enhver tid.

Dette gir deg:

  • Full oversikt over alle saker i ett bilde
  • Besparelser i tid
  • Et godt lederverktøy