Effektiv kundeservice med Nextcom CRM
Med Nextcom CRM er det enkelt å gi effektiv kundeservice og få fornøyde kunder.
Med Nextcom CRM er det enkelt å gi effektiv kundeservice og få fornøyde kunder.
I denne artikkelen kan du lese om hvordan du kan:
Med ticketsystemet til Nextcom får du orden på kundedialogen din. All informasjon om kunden og tidligere dialog med deg eller teamet ditt, legges under et ticketnummer som gjør det enkelt for deg å se hele saksgangen til hver enkelt kunde i ett bilde.
Dette gir deg:
Systemet for telefoni gir deg mange muligheter til å automatisere prosesser og tilpasse samtaler:
Med Nextcom kan du automatisere utsendelser på e-post og SMS. På denne måten kan CRM-systemet gjøre jobben for deg ved å svare på henvendelser fra kunden, og kunden blir trygg på at henvendelsen er mottatt av deg.
Med Nextcom statistikksenter får du full kontroll over alle sakene i ett skjermbilde. Du kan blant annet se alle saker som er opprettet, og hvilke som er under behandling eller lukket. Du kan filtrere etter behov, og få opp akkurat den informasjonen du ønsker til enhver tid.
Dette gir deg: