I denne artikkelen kan du lese om hvordan du kan:
Øk salget med predictive dialing
Salgskonsulenter bruker i snitt 30 sekunder på å slå et telefonnummer manuelt. Predictive dialing er en metode for å redusere tiden en konsulent sitter og venter for å få en samtale. Systemet automatiserer oppringing til flere potensielle kunder samtidig og setter samtalen direkte til en ledig konsulent når en kunde svarer.
Predictive dialing har mange fordeler:
-
Øker salget
-
Øker effektiviteten
-
Kostnadseffektivt
Automatiser med integrert telefoni
Systemet for telefoni gir deg mange muligheter til å automatisere prosesser og tilpasse samtaler:
-
Kan konfigureres til å ringe manuelt eller automatisk
-
Velg tidspunkt for å ringe opp kunden
-
Historikk på kunden hentes automatisk
-
Ansvarlig konsulent varsles. Alternativt blir samtalen automatisk overført til ledig konsulent
-
Dersom kundenummeret ikke finnes i systemet vil det automatisk bli opprettet et nytt kundekort for videre håndtering
Økt engasjement og salg med alltid oppdatert kundedata
Mye av selgerens tid brukes til oppdatering av kundelister – tid som kunne vært brukt på å selge. Nextcom har utviklet to tilleggsfunksjoner som ivaretar behovet for oppdaterte data og tilgang på nye leads. Disse kalles for listevask og kjøp av lister.
-
Alltid oppdaterte kundedata – enkelt og effektivt
-
12 måneders gratis vask mot reservasjoner, etter en oppdatering
-
Høyere engasjement og raskere salg
Motiverte medarbeidere
Ingenting motiverer en selger mer enn en salgskonkurranse. Nextcom gir deg muligheten for å lage og administrere flere typer konkurranser.
-
Konsulenter, team og avdelinger kan følge med på resultater mot mål
-
Statistikk vises på storskjerm
-
Engasjerende og motiverende