Økt effektivitet og salg

Med Nextcom CRM kan du få telefoni i ditt eget system. I tillegg har du tilgang på spesialfunksjoner spesielt utviklet for salgskontor og contact center, blant annet et av markedets beste automatiske ringesystem.

I denne artikkelen kan du lese om hvordan du kan:

Øk salget med predictive dialing

Salgskonsulenter bruker i snitt 30 sekunder på å slå et telefonnummer manuelt. Predictive dialing er en metode for å redusere tiden en konsulent sitter og venter for å få en samtale. Systemet automatiserer oppringing til flere potensielle kunder samtidig og setter samtalen direkte til en ledig konsulent når en kunde svarer.

Predictive dialing har mange fordeler:

  • Øker salget
  • Øker effektiviteten
  • Kostnadseffektivt

Automatiser med integrert telefoni

Systemet for telefoni gir deg mange muligheter til å automatisere prosesser og tilpasse samtaler:

  • Kan konfigureres til å ringe manuelt eller automatisk
  • Velg tidspunkt for å ringe opp kunden
  • Historikk på kunden hentes automatisk
  • Ansvarlig konsulent varsles. Alternativt blir samtalen automatisk overført til ledig konsulent
  • Dersom kunden som ringer inn ikke finnes i systemet, kan konsulenten enkelt opprette et nytt kundekort for videre håndtering

Økt engasjement og salg med alltid oppdatert kundedata

Mye av selgerens tid brukes til oppdatering av kundelister – tid som kunne vært brukt på å selge. Nextcom har utviklet to tilleggsfunksjoner som ivaretar behovet for oppdaterte data og tilgang på nye leads. Disse kalles for listevask og kjøp av lister.

  • Alltid oppdaterte kundedata – enkelt og effektivt
  • 12 måneders gratis vask mot reservasjoner, etter en oppdatering
  • Høyere engasjement og raskere salg

Motiverte medarbeidere

Ingenting motiverer en selger mer enn en salgskonkurranse. Nextcom gir deg muligheten for å lage og administrere flere typer konkurranser.

  • Konsulenter, team og avdelinger kan følge med på resultater mot mål
  • Statistikk vises på storskjerm
  • Engasjerende og motiverende