Økt effektivitet og salg
Med Nextcom CRM kan du få telefoni i ditt eget system. I tillegg har du tilgang på spesialfunksjoner spesielt utviklet for salgskontor og contact center, blant annet et av markedets beste automatiske ringesystem.
Med Nextcom CRM kan du få telefoni i ditt eget system. I tillegg har du tilgang på spesialfunksjoner spesielt utviklet for salgskontor og contact center, blant annet et av markedets beste automatiske ringesystem.
I denne artikkelen kan du lese om hvordan du kan:
Salgskonsulenter bruker i snitt 30 sekunder på å slå et telefonnummer manuelt. Predictive dialing er en metode for å redusere tiden en konsulent sitter og venter for å få en samtale. Systemet automatiserer oppringing til flere potensielle kunder samtidig og setter samtalen direkte til en ledig konsulent når en kunde svarer.
Predictive dialing har mange fordeler:
Systemet for telefoni gir deg mange muligheter til å automatisere prosesser og tilpasse samtaler:
Mye av selgerens tid brukes til oppdatering av kundelister – tid som kunne vært brukt på å selge. Nextcom har utviklet to tilleggsfunksjoner som ivaretar behovet for oppdaterte data og tilgang på nye leads. Disse kalles for listevask og kjøp av lister.
Ingenting motiverer en selger mer enn en salgskonkurranse. Nextcom gir deg muligheten for å lage og administrere flere typer konkurranser.